w3m rozhodi konzoli

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Čtvrtek Září 9 11:21:35 CEST 1999

Ahoj lidi,

stahnul jsem si program w3m co na nej byla recenze
na Rootu. Je to perfektni program. Zajimalo by mne
jakto, ze spusta lidi vyviji spoustu let Lynx a
porad to nejni ono a tady nejakej clovicek udela
takhle peknou vecicku. Ale k veci.

w3m ma par chybek, ktere jsem si opravil.
Ale to byli takovy amatersky zasahy a chtel bych vedet
jak to udelat poradne, aby to slapalo i jinde nez u
mne.

Konkretne:

1. Po skonceni w3m zustava konzole v nejakem divnem
stavu. Lepe receno spatne se zobrazuji hackovane
ceske znaky. Jak je to mozne? Zjistil jsem metodou
pokusu a omylu, ze pomuze kdyz pridam radek
puts("\033(K"); nekam kde se opusti w3m.
Muze to byt spravne reseni nebo je to proste bastl,
kterej bude fungovat jenom u mne? Zapomnel jsem
ric,ze pouzivam ucw cestinu.

2. w3m nechtel stahovat stranky cesky. Neznaje
poradne http protokol odposlechnul jsem si
komunikaci lynxu ze serverem a placnul jsem
nekam kde w3m dela http request
'Accept-Encoding: iso-8859-2, us-ascii'.
Je to OK? Lynx tam ma jeste neco jako q=0.01.
nevite co to je?

Zdravi

Petr Sturc

--
Petr Sturc <sturc na fzu.cz>   http://www.fzu.cz/~sturc/
Dept. of Magnetism, Institute of Physics ASCR, Prague,Czech Rep.