ZIPdrive neni v kernelu 2.2.12?

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Září 9 11:55:18 CEST 1999

Milos Prudek wrote:

> Vypada to, ze je to zavisle na nejakem optionu, ktery je mimo strom SCSI
> support, a ktery nemam zapnuty. Asi se to neobjevuje v menu, protoze
> nemam neco aktivovane. Ale co?

No, ja pouzivam "make xconfig" a tam to vidim v sekci "SCSI low-level drivers"
a jmenuje se to "IOMEGA parallel port" (jsou dva, stary a novy). Nezda se, ze
by se to necim vyse schovavalo, v sekci SCSI mam vse podstatne zapnuto. Pokud
v sekci "General Setup" vypnu "Parallel port support", tak to zesedne, ale
nezmizi.
Mam pocit, ze "make menuconfig" to v takove situaci uplne schova.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz