počet procesorů kontra velikost cache

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Září 9 13:01:04 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999, Petr Snajdr wrote:

> Rekl jsem jen sve zkusenosti :-(
> Jaky je tam MB?

No musel jsem se zeptat (nespravuji to - viz. blackie na zf.jcu.cz) a je tam
MB Intel LanceWood. Pokud vim tak i na tech ostatnich (nasich) strojich jsou
Intel desky (vetsinou to ma i jednu integrovanou sitovku atd.., ale pokud vim
tak je nepouzivame..). Vice informaci u Blackie.

(na tom stroji je mimo jine napr. ftp2.debian.cz, docs.linux.cz :-))

						Zakkr

PS. sorry za prazdny mail v tomto threadu, kterej mi utek drize nez
jsem tam neco napsal...