w3m rozhodi konzoli

Ondrej Sury ondrej na sury.cz
Čtvrtek Září 9 13:49:25 CEST 1999

sturc na fzu.cz (Petr Sturc) writes:

> 1. Po skonceni w3m zustava konzole v nejakem divnem
> stavu. Lepe receno spatne se zobrazuji hackovane
> ceske znaky. Jak je to mozne? Zjistil jsem metodou
> pokusu a omylu, ze pomuze kdyz pridam radek
> puts("\033(K"); nekam kde se opusti w3m.
> Muze to byt spravne reseni nebo je to proste bastl,
> kterej bude fungovat jenom u mne? Zapomnel jsem
> ric,ze pouzivam ucw cestinu.
>
> 2. w3m nechtel stahovat stranky cesky. Neznaje
> poradne http protokol odposlechnul jsem si
> komunikaci lynxu ze serverem a placnul jsem
> nekam kde w3m dela http request
> 'Accept-Encoding: iso-8859-2, us-ascii'.

    Rozhodne ani jedno z toho neni systemove reseni.
Add 1) Asi by bylo vhodne, aby si w3m pamatovalo stav konsole a
       pak jej zpatky obnovilo.
Add 2) Tohle by mela byt konfiguracni volba s defaultem dle
       locales.  Taky by dle locales asi mel nastavovat
       "Accept-Language:", tj. u nas na cs, en.

    Spis byste mel napsat autorovi programu a pripadne mu
navrhnout i reseni.

> Je to OK? Lynx tam ma jeste neco jako q=0.01.
> nevite co to je?

    Vaha jednotlivych kodovani.

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz>