Router

Ondrej Pejsa Ondrej.Pejsa na clnet.cz
Čtvrtek Září 9 14:51:41 CEST 1999

mate zapnuty forwarding ?

(v /proc/sys/net/ipv4/ip_forward by mela byt 1, pokud neni, tak ji tam nacpe
te pomoci echo "1" >/proc/sys/net/ipv4/ip_forward).
jinak v RH linuxech se to zapina v /etc/sysconfig/network, polozka IP_FORWAR
D=true

Jan Nový <aladin na gypri.cz> píše v diskusním příspěvku:7r4tnb$8d4$1 na regina.gi
n.cz...