w3m rozhodi konzoli

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Čtvrtek Září 9 15:49:30 CEST 1999

    PS: 1. Po skonceni w3m zustava konzole v nejakem divnem stavu. Lepe
    PS: receno spatne se zobrazuji hackovane ceske znaky. Jak je to
    PS: mozne? Zjistil jsem metodou pokusu a omylu, ze pomuze kdyz
    PS: pridam radek puts("\033(K"); nekam kde se opusti w3m.  Muze to
    PS: byt spravne reseni nebo je to proste bastl, kterej bude fungovat
    PS: jenom u mne? Zapomnel jsem ric,ze pouzivam ucw cestinu.
Mě to funguje bez problémů.

    PS: 2. w3m nechtel stahovat stranky cesky. Neznaje poradne http
    PS: protokol odposlechnul jsem si komunikaci lynxu ze serverem a
    PS: placnul jsem nekam kde w3m dela http request 'Accept-Encoding:
    PS: iso-8859-2, us-ascii'.  Je to OK? Lynx tam ma jeste neco jako
    PS: q=0.01.  nevite co to je?
Bez jakýchkoliv zásahů funguje. Třeba pes.eunet.cz.

Mám nainstalovaný Debian GNU/Linux Potato, kernel 2.2.5, W3M z
    Debianovského balíku - verze W3M/beta-990820. Češtinu používám ucw.

Zjistili jsme ale jednu chybičku w3m. Při odesílání formulářů, které
    jsou v některém z frames, odesílá W3M serveru v proměnné
    HTTP_REFERER adresu hlavní stránky a nikoliv adresu formuláře, takže
    se může stát, že příslušný server odmítne formulář příjmout.
--

Jan Buchal
Brailcom, o.p.s.