Diskuzní skupina

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Září 9 17:35:30 CEST 1999

Jakub Tenčl wrote:

> Chci se prihlasit na news comp.os.linux.help, ale z me neznamych duvodu to nefunguje, jedine co jsem mohl zaznamenat do noveho uctu je diskuzni server NNTP, to jsem zadal vyse uvedene jmeno. Objevuje se pri zadani prihlasit se hlaska server nenalezen.

Hmmm... to by zrejme chtelo si precist neco o fungovani NNTP News
skupin. To co jste napsal je jmeno diskusni skupiny. Do jmena serveru
musite zadat jmeno stroje, na kterem je tato diskusni skupina
distribuovana, a to zalezi na tom, kde jste pripojen k Internetu. Musi
tam byt neco jako news.provider.cz nebo tak nejak.

HOnza

--