mod_ssl

Čtvrtek Září 9 21:05:10 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999, Zakkr wrote:

> Mod_ssl muze byt DSO (ovsem pokud mate potrebu ho z nejakeho
> duvodu upravovat tak si ho asi budete muset udelat sam a tedy
> ne jako rpm... (to je ale logicke :-))

Ne, to neni logicke. :)

Spis muze byt problem ten, ze mod_ssl (aspon tomu tak bylo, kdyz jsem se
naposledy dival), potreboval provest nejake upravy primo v srdci Apache,
takze to sice muzou byt treba i dve RPMka, ale to od mod_ssl bude fungovat
jen "mod_ssl-ready" jadrem Apache (nebylo by fajn, kdyby se domluvili a
rozsirili API pro DSO tak, aby to nebylo potreba?).