ANNOUNCE: mod_php3 CZ

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Září 9 23:58:47 CEST 1999

Zdravim vespolek,

kdyz je dnes tak vyznamny den (ne, opravdu jsem se nezenil, tak zoufaly
nejsem :))) rozhodl jsem se zverejnit upravene RPM a SRPM baliky mod_php3
do Apache. Cestina je tam od Miriho (http:/lide.punknet.cz/miri/).

Je to sice verze 3.09 (ted uz je 3.0.12), duvod je ten, ze je to
modifikovane oficialni RPM od RH 6.0. kde je pouze pridan patch pro
cestinu.

Vse to je otestovano a funkcni zatim na jedne masine (RH 6.0 + updates),
ale vsechny funkce pro PHP3  i uverejneny priklad mi chodi. Stranek jsem
moc nezkousel, zkusim pozdeji.

Vse je to jako DSO modul, takze staci aktivovat prislusne direktivy v
konfiguraci Apache serveru a je to v provozu.

Privitam pripominky na funkcnost baliku.

-R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |