postgres a lockovanie

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Září 9 09:44:52 CEST 1999

> To, co byste potreboval, umi MySQL (neco jako delayed updates a inserts), ktera
> je vubec pro web mnohem vhodnejsi - postgres je velmi narocny na procesor pry
> kvuli transakcim ale ty na webu moc nepotrebujete.

	??? a jak mam udelat to ze kdyz script spadne s nejakou chybou (nikdy
nevite co se muze stat) a pri praci potrebuje vice SQL operaci (bohuzel
v MySQL je kazda atomicka) ktere MUSI probehnout jinak se narusi
konzistence databaze??

	Nechci vyvolavat dalsi lame, jedna tu byla asi tak pred 2 mesici, me by
spise zajimal zpusob bez zamykani a transakcniho zpracovani, tak aby
konzistence byla zachovana... - zamykani taktez neni pouzitelne, protoze
pokud to zamkne pozdeji crashnuty proces, tak bud dotycna oblast
(zaznam, usek, tabulka) zustane zamkla do restartu systemu nebo to
system odemce, ale co udela se zmenami?

	Proste a kratce receno, osobne neznam jiny zpusob nez transakce, proto
bych se rad dozvedel neco, co mi umozni totez s mensim zatizenim
procesoru (transakce docela zerou, ael ja si za bezpecnost radeji
zaplatim treba tim CPU casem)...

	Dekuji...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz