ANN: Sun koupil StarOffice

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Září 10 10:45:02 CEST 1999

> Jak je to s cestinou u AbiWordu?
Nic moc, písmeno č ho hodí do core, myslím, že ostatní písmena s diakritikou na tom
budou podobně. Zde je příležitost pro programátory od nás, kteří by to mohli napravit.
Já to bohužel nejsem, tak mi nezbývá než čekat.

Mimochodem, nevíte jaký je stav Koffice, je někdě možno sehnat nějaká aktuální rpm
pro vyzkoušení. Bude či má to český speller a tiskne to česky bez potřeby dalších
úprav?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe