Vytvorenie boot/root diskety a pouzitie s initrd parametrom v LiLo

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Září 10 09:46:00 CEST 1999

On Fri, 10 Sep 1999, Michael Hora wrote:

> pokusam sa vytvorit specificku boot/root disketu(diskety).
> Priklad: Kernel z boot disku od RedHat 6.0 som umiestnil na disk, plus image z
> rescue disku a do LiLo som napisal:
>
> initrd = /boot/rescue.img
> root=/dev/ram
>
> Po nabootovani kernelu sa vsetko ukonci hlaskou Unable to mount root FS.
> Ak nakopirujem spominane subory na diskety spustia sa mi.
>
> Skusil som pouzit aj image root systemu z boot disku RH a ten sa spusti aj cez
> initrd?
>
> Je nejaky rozdiel medzi pouzitim initrd parametra v LiLo a kasickeho bootovania
> [...]

Ja jsem tedy moc nepochopil, co jste udelal. Moznosti jsou dve, bud se na
disketu nakopiruje kernel a za nej ramdisk, nacez se pomoci rdev rekne
kernelu kde ramdisk na diskete zacina, nebo se na disketu instaluje lilo
na minixfs.
Je to dlouhe povidani a nejlepsi je asi precist si bootdisk howto nebo jak
to jmenuje.

Nebo me napada treti, misto lila skusit neco jineho, redhat pouziva tusim
syslinux, to tusim s lilem nic spolecneho nema.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.