ANN: Sun koupil StarOffice

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Září 10 09:54:41 CEST 1999

On 10 Sep 1999, Matus fantomas Uhlar wrote:

> vzdy som si myslel ze SW602 je nieco na styl ceskeho microsoftu. Pisu
> programy nekvalitne, vymyslaju novoty bez toho aby zistili co uz existuje a
> prisposobili sa (ako kedysi s mail602 kde si vymysleli protokol) a ignoruju
> to comu nerozumeju. Toto moj nazor potvrdzuje...

No nevim, mozna je to spatna zkusenost. Treba jejich wb602 pro Linux
nezaujala tak jak mela. Osobne kdyz jsem se na ni dival, nenapadlo
me vyrzne proc by taky mela :-(. Hodnotil bych to spise jako
jistou neproziravost.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic