Fw: Compilace Jádra -> ?

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pátek Září 10 10:17:25 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999, Jakub Tenčl wrote:

> Jsem novy uzivatel Linuxu, rad bych zkompiloval jadro Linuxu 2.2.5 na 2.3.9. Muzete mi nekdo pomoci? Podle dokumentace jsem dosel az k prikazu make dep, zde mi hlasi Error 127.

Tuto radu jader bych Vam jako zacatecnikovi nedoporucoval. Byt Vami radeji
bych kompiloval posledni stabilni jadro (z rady 2.2.x), ktere tedka je
2.2.12.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                          Czech Republic      *