Vytvorenie boot/root diskety a pouzitie s initrd parametrom v LiLo

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Září 10 10:29:26 CEST 1999

On Fri, 10 Sep 1999, Dan Ohnesorg wrote:

> No on minixfs moc mista nezabere. Musi se to samozrejme delat bez rezervy
> pro roota a nastavit maly pocet inodu. Vyhoda je, ze umi delsi nazvy.
>
> Ale syslinux asi spatny neni, tusim jsem ho videl i u LRP.

Ono na nem stejne nic neni. Jen textovy soubor/y, ktery zobrazuje
syslinux pri startu, jadro a to image.
--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic