Linux a ridici system CNC stroju

ALMARA s.r.o. almara na almara.cz
Pátek Září 10 12:44:21 CEST 1999

Od: mao na me38.nri.cz <mao na me38.nri.cz>

>mno pod svgalib nefunguje dost karet a nastavovani nemusi byt vzdy
trivialni
>pro distribuci na nezname pocitace naprosto nedoporucuji.

Instalaci i vlastni hardware pocitace si delam sam podle potreby a tak aby
vse fungovalo jak ma. O tomhle zakaznik nerozhoduje. Delat az tak
univerzalni system nema vzhledem k dane aplikaci smysl.

>pokud vam vadi malo pameti, podivejte se po nejakem extenderu pro dos.

Zkousel jsem DJGPP a ALEGRO, ale nejsou mi v tom jasne licence.

>ja jsem osobne dost skepticky k minidistribucim, ktere by chodily vsude.
>pokud se budete chtit drzet linuxu, asi to budete muset tem lidem
instalovat
>obcas jim poradit, aby si vymenili video kartu atd. musite take uvazovat
>ze pokud pouzijete dos tak vam to nemusi zase chodit pod windowsovskym
>emulatorem dosu.

Jak jsem jiz uvedl, cely system je "usit" primo na miru pro dany hrdware.

>vsechno ma neco, problemum se nevyhnete. pokud chcete tvorit neco s
>co se bude rozrustat, doporucuji linux(rtlinux). pokud chcete aby to
fungovalo
>ted a pak se uvidi bude asi lepsi dos. dos za par let odumre uplne a co pak
?

Rozsirovat to do budoucna chci a proto to musi postavit na takovem zaklade,
ktery mi to umozni. DOS tim rozhodne neni.

    Standa

        almara na almara.cz