SCSI Error

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pátek Září 10 13:32:05 CEST 1999

Zdravim vsechny,

Hromadi se mi v syslog souboru hlasky tohoto typu:

SCSI disk error : host 0 channel 0 id 1 lun 0 return code = 28000002
extra data not valid Deferred error sd08:11: sense key Hardware Error
scsidisk I/O error: dev 08:11, sector 4430, absolute sector 4493

Co s tim?

Projel jsem to fsck, opravil to, ale moc to nepomohlo.

                                      Dik za radu, Mirek Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/