SMP aneb kde vzit 16 CPU? (Re: ANNONCE: apache-cs-php-ssl)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Září 10 13:55:16 CEST 1999

On 10 Sep 1999, Pavel Janik ml. wrote:

>    > Desky se 2 CPU se daji celkem bezne koupit, 4 nebo 8 CPU pocitace
>    > se jeste porad daji "bezne" koupit (DELL, COMPAQ atd. aneb nejak
>    > jsme to udelali), ale co 16?
>
> 4 se dají bežně koupit. 8 také, ale musíte si připlatit za čip Profusion. 16
> zatím na IA32 nejde (alespoň podle mých informací). Ostatně pokud už mám na
> šestnáct procesorů, tak proč se nechat omezit 4GB paměti?

Trochu jsem se "prosel Internetem" (taky jsem to mohl udelat rovnou)
a zjistil, ze na Intelech lze udelat ledacos.

Tiskove prohlaseni MS NT Enterp. ver. tvrdi, ze podporuji 8GB
diky Profusion :-), a nasel jsem neco co se jmenuje
AViiON AV 20000, ma to v sobe PentiumPro v 8 blocich po 4 CPU
tj. celkem  32 CPU a memory je uvadena dokonce 12GB. Operacni
system DG/UX R4.20MU01. Zrejme to, ale uz neni PC.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic