SMTP relay pro maskaradovany server

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Září 10 14:51:14 CEST 1999

> To je GENIJALNI myslenka. A co kdyz ja pracuji na
> maskaradovane siti, a 10.0.0.2 na ni lezi taky? Poslu ty maily
> omylem tam, a dostanu je zpatky s We do not relay.

To akoze mate 10-kove ip-cko ?
Tak tu postu doruci hned.
Neviem pochopit na co narazate. Pri posielani posty aky "omyl" chcete
dosiahnut ? Jednoducho ju poslete a podla toho co som napisal, normalne
pride na server.

> Ne ne ne; spravny pristup je ten, ze primarni MX miri na ten jediny
> "viditelny" stroj, a ten ma nastaveno "umele" routovani posty
> obchazejici DNS. Na sendmailu je to tusim mailertable. V qmailu je
> to smtproutes. V dalsich nevim - ale pokud by to nejaky MTA
> neumel, tak je zraly na zkopirovani do /dev/null.

Hmm. Mam sendmail. Mam 8.9.3 a aj 8.8.8 a nemam mailertable.
A preco ? Lebo na ultrixe mi nejde skompilovat 8.9.3 a pre 8.8.8 nemam
podporovane hash databazy. Samozrejme ze sposobov je vela, ale tento je
najjednoduchsi.(pokial mate pristup k DNS)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }