SMTP relay pro maskaradovany server

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Září 10 15:20:11 CEST 1999

> primarni MX 10.0.0.2 a sekundarni 195.261.32.1. Ja jsem shodou
> okolnosti v jine maskaradovane siti, a adresa 10.0.0.2 je u mne
> routovatelna, akorat ze vede na stroj, ktery s domena.cz vubec
> nesouvisi (We do not relay). Jak mu poslu e-mail? To se budu

Tak to mate bohuzial pravdu.

> Tak si tam zkompilujte qmail. Nebo postfix. Nebo exim. Nebo si
> sezente predkompilovanou binarku. Nebo jako DMZ router
> nepouzivejte ultrix.

:-)
A viete ako by som rad. Len ze je na tom kopa userov (univerzita)
a ono nieco trva, kym by som to niecim inym nahradil. Napr. NetBSD, ktory
podporuje DEC masinky RISC procesor. A teraz zistovat nieco o novom
programe (qmail alebo iny) a pouzit ho, vyskytnu sa problemy a ja nie som
na take nieco priparaveny sa mi nevidelo.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }