ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Září 11 22:17:37 CEST 1999

DD,

> dostal jsem se k tehle debate trochu se zpozdenim, ale mam otazku: Proc
> vlastne pouzivat nejaky mod_czech nebo php/czech, kdyz staci do stranky
> na spravne misto napsat
> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">
>
> a pro vkladani do formularu
> <FORM METHOD="POST" ACTION="ins.php3" ACCEPT-CHARSET="iso-8859-2">
>
> a browser si to prebere sam... neni pak prekodovani na strane serveru
> zbytecnym plytvanim CPU?

U nekterych prohlizecu to plytvani CPU bude (NS 4.6, v pripade IE nevim),
u nekterych ne (lynx) ... nehlede na to, ze ne kazdy zacatecnik ma
nastavenou cestinu (byt jen na konzoli, coz je hracka) ... a nekdy muzete
prijit k systemu, kde cestina nebude a budete rad, ze ten http server
plytva CPU :)))

(ale to je silne subjektivni nazor, doufam jen, ze z toho nebude nejaka
flame)

S pozdravem,
               M. Safranek
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, after-holiday muni student, linuxfan, human being