Trackball CT65540 Xy Zatuh

Jan Spitalnik spitalnik na brailcom.cz
Neděle Září 12 20:03:01 CEST 1999

<LONG>
Jeste se doplnim: notebook je DEC HiNote (model CS450) distribuce je
RedHat6.0cs a kdyz pouzivam gpm tak se to taky vobcas sekne (nezjistil jsem
zadnou souvislost(logy jsou prazdny)), ale Xy se seknou vzdycky :((. Konsole
ale slape jako fik. Kernel je 2.2.12. Jinak mys se hlasi jako PS/2
Tot vse.
                    JS

</LONG>

--