Brumy ve zvukovce

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Září 13 06:06:13 CEST 1999

> nedavno jsem zmenil konfiguraci sveho pocitace a zaroven pridal zvuk.
> kartu ... vsechno funguje vicemene spravne, jen se mi obcas stava
> pri prehravani mp3 ze zvukovka chyti od nekud brum a zacne krom prehravani
> i zbucet ... nepomuze nic jineho nez restart ... nevite nekdo, jak ji
> domluvit, aby tohle nedelala? (za jakekoli napady budu vdecen)
>
> S pozdravem,
>                M. Safranek

Mozna se mylim, ale napada me, ze ony brumy prichazeji uz s mp3 nahravkami.
Tomu odpovidal fakt, ze se tak deje jen u mp3 a jen nekdy. Pokud byl zdroj
pro mp3 bran napriklat z kazetoveho mgf nizsi tridy, muze se stat to, ze
sitovy brum pronika az do nahravky na pasku a totez se stava je-li spatne
odrusen motorek pohonu mechaniky.
Rozhodne by tento mnou popisovany jev nemel nastat, bude-li zdrojem audio
CD.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz