Novy RedHat

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Pondělí Září 13 06:47:11 CEST 1999

> Kdepak je ten prvni server s LORAXem?

	Ja bonznu co jsem nasel...;-) - na ftp://sunsite.mff.cuni.cz je taktez
a dokonce i iso image jak RPM, tam SRPM

BTW Je vazne nutne mit zakaz na ftp.linux.cz (ja vim, ze je to na
ftp.muni.cz a tam je to take) pro stroje, ktere nemaji v poradku
reverzni DNS. Nemohu za to, ze nejsme schopni dokopat providera k tomu,
aby to spravil (Telenor). Bohuzel takto IMHO docela velka spousta lidi
prichazi o moznost stahovani podstatnych veci prave z tohoto zdroje
(napr. Local na SunSite mirrorovan neni). Muj problem to zrovna neni,
dokazu si to presosat pres jiny servery, nicmene je to vazne nutne takto
hltit Inet?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz