Tisk - LaserJet 4

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Pondělí Září 13 09:25:36 CEST 1999

Prijemny den,

>Ahoj, rad bych rozchodil tiskarnu LaserJet 4, ale nevim, jak nastavit
system, zkousel jsem to pomoci x, ale zde se mi podarilo s malou uspesnosti
vytisknout zkusebni stranku, mam distribuci Redhat 6.0 s jadrem 2.2.5-15.

Ja mam LaseJet 4M+ a jedine co som urobil tak som ju nainstaloval v
ovladacom paneli. Odvtedy funguje veelmi pekne a bez
problemov. Ak ma byt postscriptova musi sa nastavit typ postscript a nie
LaserJet 4 - vtedy rastruje ghostscript. Ale ako hovorim
bez problemov.

Vlado

Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA