RedHat 6.0 jak vypalit instalacni CD? JINAK!

Linux user linux na winbase.software602.cz
Pondělí Září 13 12:00:36 CEST 1999

On Fri, 10 Sep 1999, Michal Kurka wrote:

> Ja bych videl jeste problem v tom, ze v instalaci je spousta linku.
> Celkova velikost vsech souboru je kolem 800 MB, ale nektere jsou pouze
> linky na jine.
>     S pozdravem

v tech linkach je velky problem, nelze proto mit instalaci na fat, ale
treba na ext2fs (na bsd treba ufs). takze unix je z tohoto duvodu potreba,
pak jeste mkisofs (existuje i pro win95, ale kvuli linkum nelze pouzit) a
tak vyrobit iso image (to uz se muze sypat na fat). a nakonec iso image
vypalit uz treba ve win95 s easy cd creator nebo nero. tento postup mi v
pohode funguje jak pro linux, tak i freebsd. unix tedy potreba je ;))
jan sixta

ps: v linuxu stejne jako v jinde lze palit on the fly - pali se jednotlive
soubory rovnou na cd bez nutnosti vytvaret image, ale to moje masinka
nestiha :((