XFree3.3.5 a S3 Trio3D/2X

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Září 13 10:19:18 CEST 1999

On Mon, 13 Sep 1999 radim.kubacki na rtscs.cz wrote:

W>Pred nedavnem se tu resil problem s uvedenou kartou. Nove X-y ji pry
W>podporuji (alespon podle toho, co pisou na www.xfree86.org, resp. co psali
W>RedHati ve sve anonci). Bohuzel pote co jsem nainstaloval (stahoval jsem
W>binarky - nechce se mi cely ten moloch prekladat zvlast kdyz ted nemam misto
W>na disku) jsem tu kartu nenasel v cardlistu. Ovladac by snad mel byt v SVGA
W>servru. Po chvili pokusu jsem se radeji vratil zpet k framebufferu. Ma nekdo
W>lepsi zkusenost?

Mam presne uvedenu kartu. Trosku som sa s tym pohral a toto je
vysledok:

Chipset "s3_virge"
Option "noaccel"

Bezi mi to uplne bez problemov.

	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk