Telenor Was RE: Offtopic: Neschopny provider...

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Září 13 10:31:56 CEST 1999

> Tak napriklad muj posledni evergreen je
> prevod domeny.
> Uz se s nima hadam treti mesic.
> V tomto pripade to bohuzel nejde udelat tak,
> ze pujdu jinam, protoze mam domenu u nich a chci ji
> preregistrovat na sebe. Od nich chci pouze trivialni vec
> (prepsat 2 zaznamy na DNS serveru). Chci jen, aby mi misto
> primaru DNS drzel Secondary. Primar chci mit u sebe.
>
> Pry nemaji cas na takove veci( 5 minut prace).

spravte si kludne primar u seba a poziajte spravcu .cz aby prepisal zaznam
o vasej domene. jednoducho aby tam dal iba vase udaje a nikde sa
nespomenulo slovo Telenor. ten ich zaznam im potom bude nanic.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }