ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Oto tapik Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Pondělí Září 13 10:40:16 CEST 1999

Hanus Adler wrote:

> dobry den,
>
> dostal jsem se k tehle debate trochu se zpozdenim, ale mam otazku: Proc
> vlastne pouzivat nejaky mod_czech nebo php/czech, kdyz staci do stranky
> na spravne misto napsat
> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">
>
> a pro vkladani do formularu
> <FORM METHOD="POST" ACTION="ins.php3" ACCEPT-CHARSET="iso-8859-2">
>
> a browser si to prebere sam... neni pak prekodovani na strane serveru
> zbytecnym plytvanim CPU?

Treba jenom proto, ze je dobrym zvykem nedublovat informace, nebot je
treba taky
neco poslat jako hlavicku serveru, ktera by mela byt rozhodujici, a
nikoli to,
co je nekde v textu v META tagu.

Problem taky nastava, pokud chcete mit nad tim vsim kontrolu.

Dalsi a uplne nejdulezitejsi je ten, ze chcete, aby grafik resil veci,
ktere
mu v podstate neprislusi, a to je rozhodovani o tom, co ma byt kde
napsano
o zpusobu kodovani dat v aplikaci.

A navic spolehat na spravnou funkci browseru, ktery je schopen treba
jenom
kvuli META-tagu zpusobit, ze se stranky nezobrazi (napriklad NS4.51 for
Wir
a platba SETem na vltava.cpress.cz ) Browser zobrazi text podle hlavicky
a pak jej znovu zobrazi podle rozlisne META. Pokud ale ta stranka je
oznacena jako
expired ve stejne chvili a nocache, vyhodi hlasku o Data mising a bude
chtit
znovu nacist stranku, a tak to jde porad dokola, takze neuvidte vubec
nic.

Znovu mi to dokazalo, ze jedine, co by mel slusny serverovy system chtit
po prohlizeci,
je HTML2.0 a HTTP1.0 zadne intenacionalni finesy a podobne veci.

--
Oto 'tapik' Buchta