fdd boot

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Pondělí Září 13 11:03:12 CEST 1999

Roman Mosnicka wrote:

> Zdravim,
>
>  vytvoril jsem si linux. zavadeci disketu a to tak, ze jsem prikazem dd zkopiroval obraz souboru /boot/vmlinuz na fdd.
> Vsechno funguvalo ok, ale z fdd se mi natahlo jenom jadro, ostatni uz se tahalo s hdd. Tam jsem prikazem rdev nastavil root
> adresar pro  linux na disketu - to take funguje, natahne se jadro systemu, a vyzve me to k vlozeni root diskety.Tady je ale problem
> jakmile se zacne spoustet init, tak vzdycky mi pc zatuhne, protoze init nemuze na diskete najit nejakej script, ktery ma spustit -
> [...]

Kdysi jsem resil problem, jak vytvorit bootovaci diskety pro pripad, ze
system zkolabuje. Dost informaci je uvedeno v Bootdisk-HOWTO. Ovsem zde
je popis vedouci k disketam s viceuzivatelskym rezimem. To HOWTO je
docela uz stare a i po vyhledani nekolika chyb jsem se dostal do faze
objeveni 'login:'. Prihlasit jsem se vsak jiz nemohl, nebot PAM mi
hlasil ruzne chyby. Mozna, ze by vsak slo vytvorit pouze disketu s
jednouzivatelskym rezimem dobre. Take existuje program 'mkbootdisk'.
    Zdravi
--
Michal Kurka