Reverzni DNS - jak overit ?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Září 13 12:58:35 CEST 1999

Dne 13. 9. 1999 Petr Soucek napsal:

> Skutecne to vypada, ze mate DNS v poradku

To bych nerekl. Reverzni zaznam je mapovan na CNAME, coz nelze a navic nesmi
byt to, ze se jmeno (www-tenez.tenez.cz - A zaznam) prelozi na IP adresu
(195.75.66.198) a ta zpetne na uplne jine jmeno (www.tenez.cz).

Pouzivejte DNS Sleuth (http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/sleuth/), vas
zivot bude snazsi :)

S pozdravem