Instalace RH 6.0

HADAS Jiri Ing. HADAS na oku-pv.cz
Pondělí Září 13 14:33:50 CEST 1999

Preji dobry den,

    nedari se mi instalace RH 6.0 protokolem HTTP. Instalacni CD mam
pripojene na NT Workstation (Personal Web Server), a je normalne
dostupne WWW Browserem z jinych pocitacu (i z Linuxu Lynxem).
    Bootuji z diskety vyrobene z BOOTNET.IMG, parametry rozhrani
prideluji staticky, a jsou odzkousene (predchozi instalace RH 5.1 na
tomtez stroji).
    Po zadani adresy WWW serveru a jmena adresare vsak dostavam
hlasku: "ramdisk: file not found ..." , a dal se nedostanu ...

    Je zde nekdo, kdo uz RH protokolem HTTP uspesne nainstaloval ?

 |     Ing. Jiri Hadas      |       E-mail:  hadas na oku-pv.cz        |
 |      OkU Prostejov       |          Tel:  (0508) 316 367         |
 |        Pouzivam kodovani ISO 8859-2 dle standardu MIME.          |