Zprovozneni tiskarny Tektronix Phaser 840 v Linuxu

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Září 13 15:33:48 CEST 1999

jsvec na sitel.cz wrote:
> Dobry den
> Chtel jsem se zeptat, zda nekdo nema zkusenosti se subj. Mame tuto
> tiskarnu na firme a rad bych ji prinutil ke spolupraci.

A kde je problem? Mam dojem, ze ma unixovy LPR system zabudovany primo
v sobe. A kdyby interni LPR nevyhovovalo, pak AppSocket zvlada
iphf z LPRng.

Ja bych spis potreboval vedet, jak z Tektronixu ziskat uctovaci informace.
Pro cernobile tiskarny vetsinou postacuje pocet stranek, ale u barevnych
je potreba znat jeste mnozstvi pouziteho toneru pro kazdy tisk. Interni
LPR si to eviduje, jenze jak takove informace ziskavat primo pri tisku
pres AppSocket?

A kdyz uz jsme u barevnych tiskaren - umi nekdo v unixovych systemech
udelat barevne prizpusobeni? Ve Windows vezmu ICC profil pro monitor
a tiskarnu, nahraju do aplikace (treba CorelDraw) a je vystarano.
Jenze co delat v Unixu - kazdy vygenerovany vystup (napr. z TeX+MP)
vypada dost spatne. Zna nekdo nejakou aplikaci, ktera s ICC profily
umi pracovat?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science