Linux na Compaq Prosignia 200 Server

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Září 13 17:50:59 CEST 1999

Michal Fadljevic wrote:

> Pekny den preji vsem,
>
> chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nema
> dobre (nebo i spatne) zkusenosti s Linuxem
> RH 4.2 - RH 6.0 na tomhle pocitaci.
>
> Pripadne neznate nejake URL, kde bych mohl pohledat
> jestli integrovana sitova karta v tomhle stroji
> je/neni podporovana ``Netelligent 10/100 PCI UTP/Coax''
>
> Dekuji predem za kazdou radu/zkusenost...
> Michal Fadljevic

Tento stroj neznam, ale instaloval jsem RH 6.0 (cs) na pocitaci
Compaq, na jehoz prednim panelu stoji "PROLIANT 800" a vse
jede (> 2 tydny) bez potizi. Tu zminovanou kartu sama instalace
rozpoznala (tlan.o), nasla on-board SCSI radic (ncr53c8xx),
proste to slo jako po masle.

Takze by to melo chodit. Karta vypada integrovana (u tohoto modelu).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz