Instalace RH 6.0

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Pondělí Září 13 18:08:29 CEST 1999

>     nedari se mi instalace RH 6.0 protokolem HTTP. Instalacni CD mam
> pripojene na NT Workstation (Personal Web Server), a je normalne
> dostupne WWW Browserem z jinych pocitacu (i z Linuxu Lynxem).
>
>     Bootuji z diskety vyrobene z BOOTNET.IMG, parametry rozhrani
> prideluji staticky, a jsou odzkousene (predchozi instalace RH 5.1 na
> tomtez stroji).

Skus najnovsie instalacne diskety.

>     Po zadani adresy WWW serveru a jmena adresare vsak dostavam
> hlasku: "ramdisk: file not found ..." , a dal se nedostanu ...
>
>     Je zde nekdo, kdo uz RH protokolem HTTP uspesne nainstaloval ?

Ano, ale nebolo to bez problemov.

Skus nedat na zaciatok cesty lomitko (instalator ho tam dava automaticky
a s duplicitnymi '/' maju niektore web servre problemy). Co konkretne
pise na na dalsich konzolach (alt-f1 az f4)?

--bye,
	rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>