Mereni komunikace client - server

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Září 13 19:11:48 CEST 1999

On 13 Sep 1999, David Rohleder wrote:

W>Date: 13 Sep 1999 18:37:03 +0200
W>From: David Rohleder <davro na ics.muni.cz>
W>To: linux na linux.cz
W>Subject: Re: Mereni komunikace client - server

W>Tak tuto poznamku jsem nepochopil. Shaper funguje pouze na vystupu,
W>takze dva linuxy za sebou by nemely mit vetsi vliv nez jeden.
W>
W>Shaperem si proste omezim kazde sitove rozhrani a je to.

to ze som povedal? :) ospravedlnujem sa, musel som pri pisani tohto
mailu spat. to sa tyka len specifickeho pripadu, s ktorym som sa
zaoberal - obmedzit masinu, ktora robi router, ale neobmedzit nic
za nou. vtedy naozaj treba dva stroje.

este raz sorry,

	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk