Instalace RH 6.0

HADAS Jiri Ing. HADAS na oku-pv.cz
Úterý Září 14 07:43:43 CEST 1999

Dne 13 Sep 99 v 18:08, napsal(a) BendikR na mod.gov.sk:

> Ano, ale nebolo to bez problemov.
>
> Skus nedat na zaciatok cesty lomitko (instalator ho tam dava automaticky
> a s duplicitnymi '/' maju niektore web servre problemy). Co konkretne
> pise na na dalsich konzolach (alt-f1 az f4)?

    Zkousel jsem to s lomitkem i bez nej, na konzole 3 se vypisuje
cely radek requestu, v pripade ze jsem mel v ceste lomitko, tak bylo
v tomto vypisu zdvojene, jinak se mi to jevi v poradku ...

    Jaky jsi pouzil WWW server ? Bylo to na Windows ?

 |     Ing. Jiri Hadas      |       E-mail:  hadas na oku-pv.cz        |
 |      OkU Prostejov       |          Tel:  (0508) 316 367         |
 |        Pouzivam kodovani ISO 8859-2 dle standardu MIME.          |