jak na ESS Solo1 Maestro

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Září 14 09:10:17 CEST 1999

On Mon, 13 Sep 1999, Jan Povolny wrote:

> Nedari se mi rozjet subj pod linuxem (kde jinde). Neposlal by mi nekdo
> navod, odkaz na how-to, nebo modul, na kterem mu to jede? Zkousel jsem SB
> jako pro standardni isacke ESS, ale nechce to hrat.

Nejsem si 100% jisty, protoze tuto zvukovku nevlastnim a tim padem jsem to
osobne nezkousel, ale mam dojem, ze ovladace pro zvukovky ESS Maestro,
Maestro-2 a Maestro-2E byly zacleneny do kernelu az ve verzi 2.3.16.
Jestli jste tedy zkousel modul z nektereho starsiho vydani kernelu, zkuste
jeste ty ovladace z 2.3.16...

						Jim

  .~.     Jan Jirmásek
  /V\     jim(at)penguin.cz, http://www.penguin.cz/~jim
 // \\
/(   )\   Linux, the choice of a GNU generation.
 ^^-^^