Delphi pro LINUX - dost OT

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Úterý Září 14 09:39:43 CEST 1999

> 5. ZADNY AUDITOR NEDA AUDIT NA PROGRAM
> S DOSTUPNYMI ZDROJAKY.
> Presneji na ucetnictvi zpracovane takovym programem.

Proc? Ze to potom nekdo zmeni, aby mohl fixlovat pred uradu. Blafovat se pak
stejne da i jinak. Nemusim se zrovna 'stourat' ve zdrojacich.

> Nechci Vas odrazovat, to ne, ale napsat to je jenom pul prace a o te
> druhe pulce se zatim nemluvilo, resp. resi se spise technicke
> aspekty (v JAVE nebo v C, SQL  atd.). To neni vubec podstatne, pokud
> nemame jasno v zakladnich vecech. A zakladni vec je JAK to chceme
> delat, JAK velke a  ne v CEM. Zatim mi to pripada ze chceme
> stavet dum, nemame pozemek ale vime ze v koupelne
> budou modre obklady.

Podle mne je jeste zakladnejsi u IS rict CO to ma delat a pak se teprve resi
JAK. To v CEM je pak casti odpovedi na JAK. Jinak souhlasim.

Jsme cim dal tim vic offtopic.
Od vyvojovych nastroju k tomu jestli delat ucetnictvi a jak na to. Jestli
nekdo ma system a chce ho prenest na Linux, prip. chce vyvinout neco noveho,
tak at zjisti jestli je o to zajem a pak se muze pustit do prace.

Radim