mutt a diakritika

Radek Oslejsek oslejsek na informatics.muni.cz
Úterý Září 14 10:37:19 CEST 1999

Út, 14 zář 1999, Vilem Vychodil napsal(a):

> 	Zdravim,
>
> 	jiz delsi dobu se snazim presvedcit muj oblibeny mutt, aby mi misto
> otazniku ukazoval znaky >127. Bohuzel zatim se mi to nedari. Zkousel jsem
> ruzne charset="iso-8859-2", ale nic nezabralo. Muzete mi nekdo pomoci
> nebo poslat vas konfig? Predem diky!

Ja mam:

set charset="iso-8859-2"
set locale=cs_CZ

Radek Ošlejšek                              Fakulta informatiky MU
oslejsek na informatics.muni.cz                Botanická 68a
http://www.fi.muni.cz/~oslejsek/            Brno
PGP fingerprint:    AC 73 D9 EF 8F 66 15 0D  A2 F9 D9 96 89 24 48 83