Merced: Linux ano, NT ne? (prevzato z sveta namodro)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Září 14 10:57:51 CEST 1999

> <cite>
> Naši redakci doslova "popudil" v Computerworld News čtvrteční (9.9.1999)
> miničlánek Jana Kasprzaka v rubrice Linuxworld s titulkem Linux běží, NT
> ne a podtitulkem "Podle zdroje blizkeho firme Intel ma Intel k dispozici
> prvni exemplare procesoru Merced. Tyto procesory v laboratorich Intelu
> jsou schopny behu pod Linuxem, zatimco NT stale jeste 64-bitovou
> platformu nepodporuje." Pokud jeho obsah porovnáte s článkem Daniela

Myslim, ze ten clanek se da vysvetlit vice zpusoby. Faktem je, ze
Windows NT 64bitovou platformu nepodporuji a podpora se planuje
snad az na pristi rok. Pokud se vsak omezime jen na
to zdali nejake alfa ci beta verze ma podporu pro Intel Merced,
je samozrejme mylne tvrdit, ze Windows NT jsou z kola ven.

Pokud ovsem mluvime o nejake podpore, nema smysl
vyjadrovat se jako marketingovy reditel xyz. Rada
lidi 64bitovou podporou mysli take "dostupnou podporou".
V pripade Windows NT dostupna neni.

To samozrejme nic nemeni na tom jak je to v pripade Mercedu, ktery
ovsem take dostupny neni. Osobne by me vsak neprekvapilo, kdyby Linux na
Mercedu behal "v dostupne a pouzitelne verzi(mysleno full ver.)" daleko
drive nez v polovine pristiho roku a nebo az v roce 2001.

> Dočekala na Světě Namodro z 2.9.1999 (!!!) 64ti bitové Windows poprvé na
> Intel Merced. Jan Kasprzak přitom ve svém článku jako zdroj uvádí článek
> z britského serveru The Register ze dne 26.8.1999 (!!!), který je již

To mi prijde jako by to bylo drive nez 1.9., ktery uvaden DD.;-)
Treba ten clanek byl jen pozdeji vypublikovan. To uz se tak nekdy stava.

> nedostupný (ostatně ještě rýpnutí: to, že redakční systém Computerworld
> News neumožňuje použít v článcích odkazy je ostuda!).

No jeli tomu tak - pak ano. Nicmene co znamena ten <% STATUS %>
dole na strance SnM. Pripomina mi to ASP, zeby ostuda redakcniho
systemu?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic