Opet LILO

Mikulas Gangur Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz
Úterý Září 14 11:10:54 CEST 1999

Dobry den,

 muzete mi, prosim, nekdo poradit s bootem. Archiv konference jsem
prosel, leccos nasel, ale problem nevyresil. Rozdelil jsem disk na
100M partisnu pro roota neco na swap a 2000M pro /usr. Pokud pridam
dalsi partisnu (primary) hlasi mi to overlap te 2000M do nove
vytvorene. Jiz na pocatku po spusteni fdisku mi to hlasi, ze zrejme
bude mit lilo problemy s diskem, ktery ma 8394 cylindru. A zrejme
take jo. Po instalaci lilo do MBR, ktere jsem pred tim v DOS vycistil
(fdisk /mbr) se pri bootu objevi pouze LI a dal nic. Vim, ze kdosi v
konferenci odkazoval na dokumentaci k LILO, kde se pry popisuje boot
"pismenko po pismenku", ale nic takoveho jsem v dokumentaci nenasel.
Muzete mi, prosim, nekdo poradit ?

                     Dekuji za pomoc

                              Mikulas Gangur