Opet LILO

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Úterý Září 14 11:40:46 CEST 1999

Cituji z dokumentace k lilu ( omlouvam se za rychly a pozna nepresny
preklad )
ghosview /usr/doc/lilo-0.20/doc/User_Guide.ps

LI Prvni cast boot louderu byla schopna naloudovat druhou cast ale
nepovedlo se ji spustit.
    Toto muze byt bud geometry mismas nebo presunutim /boot/boot.b
souboru bez nasledujiciho spusteni lilo
    instaleru.

Snad jsem to pochopil spravne

Michal