Delphi pro LINUX - dost OT

Libor Mitrenga mitrenga na tdf.cz
Úterý Září 14 12:12:27 CEST 1999

> 5. ZADNY AUDITOR NEDA AUDIT NA PROGRAM
> S DOSTUPNYMI ZDROJAKY.
> Presneji na ucetnictvi zpracovane takovym programem.

Neviděl jsem auditorský posudek, který by říkal "když si koupíte toto,
bude Vám to fungovat", ale spíše opatrné "Neodporuje platné legislativě".
Já to hodnotím stejně jako reklamní trik, protože co nefunguje,
tak ani nikdo nepoužívá a co používá 100 zákazníků, tak asi funguje.

Rádi přivítáme jakékoliv plodné názory.

--
Libor Mitrenga, TDF Software, s.r.o.
mailto:mitrenga na tdf.cz | http://www.tdf.cz | tel: 0602 / 755 714