SMP aneb kde vzit 16 CPU?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Září 14 12:49:19 CEST 1999

   From: Blackie <blackie na zf.jcu.cz>
   Date: Mon, 13 Sep 1999 10:17:04 +0200 (CEST)

Zdravím,

   > Kdysi jsem cetl, ze podpora vice nez 2 CPU neni jeste dobra.
   > Ma tady nekdo chodici Intel se 4xCPU? Jake zkusenosti?

mám k dispozici tři takové stroje a abych pravdu řekl, tak moc spokojen
nejsem, ale to je možná dáno tím, jaké byly podmínky zadání a limitované
zdroje :-). Jinak Linux samozřejmě nemá téměř žádné problémy. Pouze u jednoho
z těchto serverů bylo nutno spolupracovat s výrobcem HW RAID pole a použít
nejnovější ovladač, který je nyní už součástí standardního jádra. Ale když už
jsme u toho, já si myslím, že Intel není vhodnou platformou pro více než dva
procesory. Dva procesory - no dobře, jako pracovní stanice to jde, ale pokud
jsem do budoucna omezen číslem 4 procesorů, tak se mi to jeví jako nevhodné
řešení :-( Ale to je jenom můj názor.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz