Velky traffic jednim smerem - mozny utok?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Září 14 14:03:17 CEST 1999

On Tue, 14 Sep 1999, Martin Och wrote:

> Ano, pouzivam telnet. Jsem v tomto smeru diletant, a asi si koleduji o
> pruser.
> Da se nejak nabourat masina s telnetem,
> ktery je ale v hosts.allow dovoleny jen z urcite IP adresy?

Z jine masiny sedici na stejnem segmentu urcite - staci se vydavat za onu
IP adresu. Ale asi hlavni problem muze byt ze Vam nekdo odposlechne heslo
a nejak se tam dostane pres jinou sluzbu - ftp a pod..