AVI->MPEG

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Září 14 15:21:28 CEST 1999

> Mate na mysli program 'mpeg_encode'?

presne ten :)

> Ja jsem tam nenasel moznost konverze z AVI do MPEG.
> Treba jsem ale spatne hledal, konverze z AVI by me VELMI potesila.

primo ne, ted si vzpominam ze jeden proces poustel do roury
YUV z AVI a na druhe strane roury visel mpeg_encode...

> man mpeg_encode
> doctu se, co je to GOP i framy BPI.
> A jestli se na to nedalo koukat.... nezkousel jste
> to prehravat programem xanim?

nejen. Pri te 'vyrobe' mi to vypsalo mraky informaci
o podteceni/preteceni cehosi, jednak nevim jestli to je chyba
a druhak se mi nepodarilo se toho zbavit :(
Ten _YUV_ konvertor [tedy ne berkeley mpeg] podporuje jen malo
AVI kodeku [bez komprese, Indeo a Yuv9 [???]].

--

				  -Dzon
                             dzon na writeme.com