Instalace RH6 - Kernel panic: Attempted to kill the idle tas

Ludvik Vlcek noel na beta.cvnet.cz
Středa Září 15 10:18:33 CEST 1999

> Zdravim,
>
> Zmensit partition pod 2 GB jsme zkouseli,  ale problem se ukazal byt nekde
> jinde. Kamarad mel totiz pretaktovany procesor K6-2 266MHz >300MHz. Po
> pretaktovani zpet na puvodni hodnotu problem zmizel.K6-2 jsou vubec nejaky
> divny (myslim pod Linuxem). Treba co se tyka ukoncenisystemu. Prikaz
> shutdown -h now neprobehne cely a skonci chybovym hlasenim.
> Zkousel jsem Linux nainstalovat na jinem stroji s K6-2 350. HDD byl jen 3.2
> GB a byl na nem Wir98 (oddily neslo nastavit jinak nez pod 2 GB), tedy na
> [...]

No nevim,
nekolikrat jsem uz instaloval Linux na stroje s AMD K6-2 s
frekvencemi od 200 do 450 MHz. Disk byl vzdy delen  na partiions
mensi nez 2GB a nikdy jsem tento problem nemel. Na zbytku disku bylo
obvykle W95, nikoliv W98, ale to asi nebude ten duvod.
Pokud se mi vyskytly problemy, tak se nakonec ukazalo, ze pricina
byla v "podivnem" HW (obvykle vadnem), pripadne kdyz jsem se pokousel
"premluvit" hodne stary HW a hodne novy HW aby spolu splupracovali.

--
L.V.
jezevec

---- neproslo jazykovou korekturou ----