Instalace RH6 - Kernel panic: Attempted to kill the idle task!

Jaroslav Lukeš lukesh na seznam.cz
Středa Září 15 09:12:17 CEST 1999

>jinde. Kamarad mel totiz pretaktovany procesor K6-2 266MHz >300MHz. Po
>pretaktovani zpet na puvodni hodnotu problem zmizel.K6-2 jsou vubec nejaky

Pretaktovavat obecne nedoporucuji, nebot pri vyrobe, byt i ze stejne tzv.
serie, nikdy nejsou tyto procesory ze stejneho platku salamu (napr. na 12"
salam-woofer s plochou cca 700cm2 se vejde odhadem tak 200 celych cipu, z
nich bude dobrych pri nejlepsim tak 50, ale spis mene).

Pokud jsou cipy ze stejneho platku, maji temer shodne elektricke
vlastnosti, ale pokud jsou z jineho, vlastnosti maji jine. Proto taky se
setkavate se stejnou vyrobni serii, ale s ruznymi taktovanimi, nebot
procesory se testuji na hazardy, a pokud je procesor pri zkousenem kmitoctu
nema, je (zjednodusuji!!! a dopoustim se nepresnosti!!!) oznacen pro tento
takt.

>divny (myslim pod Linuxem). Treba co se tyka ukoncenisystemu. Prikaz
>shutdown -h now neprobehne cely a skonci chybovym hlasenim.
>Zkousel jsem Linux nainstalovat na jinem stroji s K6-2 350. HDD byl jen 3.2
>GB a byl na nem Wir98 (oddily neslo nastavit jinak nez pod 2 GB), tedy na
>rozdelni disku se nedalo nic pokazit. Ale problem pri ukonceni zustal. Vim,

1. Zkousel jste to take s Intelem?
2. Mate zapnutou podporu vypinani v jadre?

>Nevite nekdo, co s tim a jak na tom je Linux a podpora AMD K6-2

To by melo byti zcela transparentni, pouze ma pomaly koprocesor, no a
nejake nepodstatne chybicky (viz x86.org).

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC