Cestina v X11 na Slackware 4

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Středa Září 15 11:27:53 CEST 1999

Petr Kolar wrote:

>    Kdybyste napsal v prvnim dopise, jak nefunguji (nezobrazuji se, nejdou
> zadavat z klavesnice, editory je nepovazuji za pismena apod.), bylo by
> odpovidani hned jednodussi...

Vubec nic se po stisku klaves nezobrazi, na shellu ani nepipnou - jako by se
nekde ztracely v cerne dire :-)
Nejlepsi vysledek byl, ze po stisku hacku a pismena (napr. c), to napsalo c
bez hacku.

Pokud spustim debug xtermu, tak to vypada, jako by ty stisknute klavesy byly
ignorovany...

> Na http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-4.html#ss4.2 je kapitolka
> "Mozne problemy". Projdete ji krok za krokem a napiste, kde to na vasem
> pocitaci zacne haprovat. Tech chyb mohou byt desitky, takze musite prijit
> presneji na to, kde je problem. Pak se da lepe radit co dal.

Popis problemu mne odkazuje na locales, ale ty jsem i znovu prekladal a
zkousel ruzna nastaveni.
Jako by byl problem v locales Xek - ale zkousel jsem i pouzit locales z
ceskeho RedHatu (po prelozeni) a stale se to chova stejne.
Neni nekde oznamena chyba v knihovnach C nebo v distribuci X serveru (verze
3.3.3.1, ELF , Celeron procesor)?

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00